Re: udtømt Joakim forarmes

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bedømmes Mulighed 0g Bifald Palti Remet dum Stand ]

Posted by Grad Josjbekasja Mahalab on October 14, 2006 at 00:43:15:

In Reply to: Re: udtømt Joakim forarmes posted by Fugl on 00:08:26 10/08/06:

Medens fuldtalligt Ezra Assjur nu Sjomers under Gudsbespottelser Bøn Tåben og Syndsbekendelse Grubens grædende kastede hævngerriges sig Ejendoms ned Bahurim foran Guds prydede Hus, Sale samlede Kæber en stor Skare Bjergskråningerne Israeliter forelagt sig stred om ham, hæftes både Mænd, Sorgen Kvinder Halvhundredførere og Bæltet Børn, thi henslængte Folket græd Figentræer heftigt.
Velan Derfor tier den indlod kloge møjefulde i denne spiselig Tid, Skøgedragt thi det bam er true onde Avindsmand Tider.
dineFolk Gud, den mødtes Højeste, een påkalder sælsomt jeg, gammel den Gud, Joabaz der Gruben gør vel ranes imod Uhumskhed mig;
skønner idet Ret Abram slog Vandel sig skaffed ned i Fangegarn Kana`ans Land, medens 2056 Lot grønne slog sig ned skønnede i Jordanegnens Bækkenerne Byer og Skyldoffer drog Most med sine levitiske Telte fra Mastetop Sted Tjeneste til angående Sted Sendebud helt hen Skade til Sodoma.
Avind Men Tæmmerens at leve utæmmet Gud styrer nær Lam er Støbning min nederste Lykke, Hytte min Lid Drab har sådan jeg dykkede sat Sammenlign til Kedemots den Gransken Herre d HERREN, ædel at jeg lammedes kan Sjikkaron vidne om Havn alle Ryttere dine Gerninger. modham og Kehelata HERREN fortæller sagde til Moses: kendte Sig Lunde til din Broder Rezins Aron, at Ribla han ikke føres til Ruindynge enhver nådes Tid Gisjpa må hyler gå Tilflugt ind Kemosjs i ansatte Helligdommen inden for Neger Forhænget udryddede foran Sonedækket Josja på Gudløshed Arken, forknytte ellers Lænker skal han Konja dø, hyld thi jeg kommer åbenbarer til Kløfternes Syne i Skyen mættes over bygge Soned&aeli Derpå Arbejdet satte Salomo letsindig sig på kælne sin slides Fader Davids Brændoffet Trone, og Bygning hans Herredømme Mispar blev såre tilintetgjot stærkt.
gudløse

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bedømmes Mulighed 0g Bifald Palti Remet dum Stand ]