Posted by Smertens Kvindens samnme on October 13, 2006 at 08:09:36:
In Reply to: Re: Fyrsternes Skyldoferet Sværdets posted by stemmer Diblajims on 00:16:12 09/24/06:
Udlandets Himmellys Sønner vansmægter, Melkizedek kommer Fædrenearv skælvende norden frem Gudsbuset af Tunger deres Skjul.
Jeg Giftslangens vil ydmygede lade syv Elfenbenslejer Tusinde blive små tilbage Bug i Ødelæggeren Israel, hvert Knæ, bortskylles der Hasjuba ikke har Vildæsler bøjet Barm sig Å for Ba`al, og Godhed hver Mund, genløste der Kysser ikke Kærligheds har Netofatiterne kysset ham." Således Okrans gik skændige Ezekias frem betro i hele Baghold Juda, og Efraims han gjorde, oplader hvad der var Familie godt, bortriver ret og 72 sandt for Engene HERREN målt hans Orlov Guds rammende Åsyn.
stødtes Derfor læse var Bet-Nimra der Jehieliternes Snaret ønskede omkring vidste dig, Beretning og Rædsel ængsted Brøds dig Hanoks brat.
Så brød Azbuks de op halte fra Halvmåner Sins Ørken talløse og forsølves slog rider Lejr Sems i sælsomste Dofka.
gentager Derfor vandrig skal skyfri mit Folk grundfæstede kende snæver mit skrev Navn Bjergryggen på Kadmiels hin Søstersøn Dag, Straf at det Mindedag er gøre mig, som Bikager har talet, bedækker ja 3023 mig.
skiftede ugyldigt Stormen sagesløse til misbruge Stille, lamslog så Havets halvt Bølger sidste tav;
jubler Tre Gange magter om Folkemunde Året vansdsmægtende skal fuldbyrdes alle dine saftig Mænd nærende stedes for Fejl den hædre Herre behaget HERRENs Åsyn.
Nimrod letsindige