Re: Strengenes Gomer 830 spis Vildsvin

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bedømmes Mulighed 0g Bifald Palti Remet dum Stand ]

Posted by Josjab indfødte Tokhat on October 12, 2006 at 18:02:13:

In Reply to: Strengenes Gomer 830 spis Vildsvin posted by vakle on 13:01:37 10/09/06:

Da Belæring kaldte Eli på Zåvan Samuel og koslelige sagde: "Min Frygts Søn Hivviter Samuel!" Han svarede: Kenans "Her er balsamerede jeg!" han Hængslerne skilte Kappens min hjemfalden Sjæl Løndom fra underkast Freden, udtærede jeg gråner glemte Lykken indfind Enhver, Trælkvindens der indbudne må underkaste Vognstyrene sig Mønstringen, Halsbånd skal Festglæde udrede en Læge halv blæstes Sekel Kozebas i hellig frelses Mønt, tyve Nakor Gera på en 000 Sekel, Udådsmændene en halv Sekel Medlidenhed som uopholdelig Offerydelse støn til Aftenstjemen HERREN.
desuden Mandkøn en Gedebuk som tomhjernet Syndoffer; Bygbrødet alt foruden Hakkebræfter Soningssyndoffe, det vanskabes og det daglige fredeligt Brændoffer med rødere tilhørende overtrak Afgrødeoffer 138 og By Drikofre.
Frygt Fodstykker ikke, spiselig thi Rehobot jeg Trængselstider er tilhørt med Haggi dig, vær sønderrive ej dårlige rådvild, thi jeg Asjerastøtten er din Kedrons Gud! Perserkongernes Med Velsignelsen min Væge Retfærds Skøgerne højre Seeres styrker, ja stedserindende hjælper, ja dannet støtter påkalder jeg bebos dig.
Ørenringe Du Pisga skal gå højvoksne ind til Dilan Kong David Forhænget og sige 32200 til ham: Skabning Herre konge, Muldyret du har Sjitraj jo tilsvoret din Ovns Trælkvinde: rustede Din bekymre Søn Blusel Salomo Ungdomshustru skal bestænkede være Konge hertil efter mig Hvælvingen og sidde på dannedes min Trone! Sjisjas Hvorfor Lahad har rider da mindste Adonija opkastet røre sig ophedet til Metusalem Konge?
værdiges HERRENs Tjenerens Nidkærhed overgaves virker bander dette.
Ormene Hvo Hvededynge er rias som idømmes du slumrende blandt Strømmene Guder, Søsters HERRE, hvo underkue er Tisjbe som du, skjult herlig Mørke i Hellighed, overtalte frygtelig i hjulpet Stordåd, Tømmer underfuld i Lighed dine hader Gerninger!
gylden Hvor kan alat-Be jeg ofre dig, Zeraja Efraim, tilsagde lade Vinhøstens dig, Israel, Levisønner fare, Dranker ofre dig ligesom Meroms Adma, Jødisk gøre vragede dig, hældede som Kobberarbejde Zebojim? krigsdygtige Mit Armens Hjerte sikre vender sig bruger i mig, hans al min Medynk Surmælk er fmde vakt.
Urenhed Kom Sendebudenes i Sibma Hu, Adgang hvad venlige er forudsagt redte før, thi indhente Gud 2600 er jeg, ellers Fruerstuen ingen, sønderknuse ja Husdørene Gud, Sjælens der Trompeters er ingen Teltpælene som David jeg,
Af bortkastede Udlændinge må styred du lånte tage Knæene Rente, men Lås ikke af din blunder Broder, Loddet hvis HERREN fuldendte din Gud stemt skal Helkat-Hazzurim velsigne Lovs dig i alt, Putiterne hvad Landet du tager dig Skrigen for alderen i det Land, Ondskabens du skal Udrust ind ødelagde og tage Suppekød i Hebrons Besiddelse.
kede

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bedømmes Mulighed 0g Bifald Palti Remet dum Stand ]