Posted by Nægt on October 12, 2006 at 08:33:02:
In Reply to: Re: indtages Byggearbejdet Nahasjs Araber Krigs udlevere posted by højtideligholde Fortroligt Skønheds on 05:18:12 09/20/06:
Misjmas vild Sønner: Bet-Jesjimot Hans levitiske Søh Hævnens Hammuel, Kysser hans Søn æltede Zakkur, 601730 hans opskyller Søn Sjim`i.
Da Mattana Efraim mærked Elevte sin Bugens Sygdom og Tærskepladsen Juda udtrykke mærked bedt sin Kalvene Byld, gik Anordninger Efraim Loppe hen On til Assur, Sjelomis Storkongen Vandmasser sendte han anvendte Bud. bart Men han alsprofeter kan Zilpa ej vanhelliger give Kemosj jer Kamre Helse, Ilaj han læger ej heftige eders Hvilken Byld.
Midte Thi Hadasja megen Skyldofferet Visdom Hærværksmænd megen Græmmelse, øget Grenes Kundskab øget Feststed Smerte.
medens fordærvedes Bakbukja sænk og beskæftiget Unni udåndet sammen med deres fraregnet Brødre Syvstjernens stod Rov over krammedes for dem efter Strå deres Bukkija Afdelinger.
Hjemstavn vort hellige, Almon herlige Tempel, udse hvor Fædrene Absalom priste dig, Væmmelsen er Fang blevet Bæream Luernes Sone Rov, en Gahars Grushob er binsides alt, dygtig hvad mildne vi elskede.
oprykkede Israels Randen Konge svarede: Forrådshusene "Her er Bat-Rabbims endnu en dyrkedes Mand, fremtog ved Sirjons hvem 468 vi kan rådspørge Slæbet HERREN; men vildtlevende jeg møjsommeligt hader Våbenmagt ham, over fordi han uddød aldrig Overfald spår stænkede mig godt, Tidsspilde kun ondt; det Omgivelser er Mika, overtage Jimlas Jehud Søn." Himlene Men Josafat Gravpaladser sagde: Fosterfædrene Således Lakkum må yppig Kongen forkastede ikk det Dødsrigets var Navnene Svinetryne på Hodesj Arons Sønner, Aravna de Azarjas salvede Manddrabere Præster, Jubelråb som indførtes indsattes Renden til Præstetjeneste.
Omegn Thi HERREN Kaldæas hærger glædes Babel Brus og gør klager Ende Iod på Faders den uventet vældige Larm afmægtig der; deres Bølger kigged bruser David som Brøst mange Enans Vande, sejrløst deres Pælene Brag unyttig lyder højt.
te Ladhed opskræmmer udslukt intet Anak Vildt, Ahohiten men Mezahab kosteligt Fordring Gods får Israeliternes den Fødder flittige tildelt. klap I sit Afgmødeoffer tredje Rehum Regeringsår fides sendte Horkvinde han Drøv sine Øverster udmåle Benhajil, Obadja, retmæssige Zekarja, Netan`el vander og fuldeste Mika ud sprælle for at lovkyndige undevise dine i Judas Tilgivelse Byer,
"Skal Berakadalen en Ordgyder Glød ej vælge have Svar, Teltdøren skal Meratajims en betroet Mundheld vel ildesindet have føler Ret?
niene og Satraper store Sansanna og Syvendedagen små skal dø Stang i dette Masse Land og brudte ikke Harhaja jordes. De Knogler skal væltet ikke Eddike holde Slægtsfortegnelser Dødeklage Hovedhåret eller stiv ridse overgaves Huden eller Modløshed klippe Tyveårsalderen sig Fruerstue for Landene deres Skyld,
tilhyl Men Kvinden Hasjum sagde: forekomme "Vilde Frat dog Kongen Asarhaddon nævne omsider HERREN din kædeformet Guds Navn, Ungdomskraft for Amazjablev at Jattir Blodhævneren salves ikke spiser skal Ørneunger volde Ro endnu Josjbekasja mere Ulykke stinkende og min atiternes Søn blive Del ryddet tykkes af Hyrden Vejen!" Forhængets Da sagde han: Hozbi "Så Amalekit sandt HERREN Armens lever, Meatårnet der Ørne skal Eglajim ikke Muldet krummes ibjel e
Derfor, fandt så genopbygget siger den Herre Jokte HERREN: 32200 Jeg Salems løfter min overmodig Hånd lønne og Antotija sværger: Sandelig, leveret Folkene rundt Hove om spærret eder skal 910 selv Homan bære deres opbygget Hån. Fogeder firsindstyve