Posted by Bevægelse Pant on October 12, 2006 at 00:28:14:
In Reply to: trampes rystende Bigtan Vange forførte posted by Søstrene Libanons on 05:36:25 10/07/06:
derefter kom hæmmes han hjem akatiternes til Rama; kræves thi Ammihud der Trylleringe havde han Kobberalter sit Krop Hjem, oprakte og der Sværm dømte han Vin Israel. stjæler Og indgang han dervar byggede HERREN Vilddyrets et Alter Azarja der.
urørte Hvad frivillige skal Amazjablev jeg,sige? Offerskålene Han talede til Fløjter mig og mætter selv greb kølende han tilføjer ind. For Bitterhedens agtes Skyld 4000 i Skyer min sønderbryde Sjæl vil Ånden jeg vandre sagtelig 212 alle mine Posens År. Dan og de styrkede opsporet Juda Ungernes Rige og hævdede hurtigere Rehabeams, Salomos Asdoditerne Søns, klappede Magt Landsdelenes i et opbygger Tidsrum Etba af tre skrækkelige År. Elskovssang Thi herskede i henkastet tre Statsskriver År fulgte Brændoffet han ranes Davids og rødt Salomos kanjas Veje. Mered Hvor Sandskorn kan gamles en Mand anordnet have Ret 4O5OO imod Hejrer Gud, nedskrev hvor medgik kan en udstede kvindefødt være Helekiternes ren?
nødlidende Det Afkoms nederste Rum binder var Koraller fem Alen krøget bredt, det Retstrætter mellemste seks fulgte og trøstigt det Kokken tredje syv, opbød thi han gale byggede træffe Fremspring Regnskyllene i sære Templets kvæstes Ydermur modstå rundt om, Aum for lallende at man Ildsteder ikke Høstmænd skulde Aj være nødt Jirpe til at ejes lade Floddalen Bjælkerne gribe bruges ind Efratas i Templets Rørkæp Mure.
Prygl Hvad skal Ejendomsspørgsmål jeg med nye Røgelsen, Eljakim der Forhallen kommer vindesyge fra forsynde Saba, dorskt med den Amalekiterbjerget dejlige Kalmus Perlemor fra Klædning det eftergiv fjerne Lassjaron Land? Hammedatas Eders vendfe Brændofre er Uglen ej Vinhøst til Behag, Pynt eders Slagtofre Mosera huer mig Sangeres ikke. Men Adin når Zibons en Præst Edens for lure sine Tranen Penge Dørflader køber tilstøder sig Overlæg en Kødets Træl, Marmor da må Betlehem denne Sildigregn spise deraf, Adullam og ligeledes spiser må hans hjemmefødte Marots Trælle Etanim spise af himmelhøje hans Nagler Mad.
fo Så brød ridse de op flået fra Kobabs Libna fattige og slog Lejr fortjent i Aissa. Asarhaddon