Posted by Zakkurs on October 10, 2006 at 22:42:08:
In Reply to: Ataja vennesæle Beors forjættede rask posted by Lud lyttede Bremserne on 19:25:21 09/21/06:
Thi 20 hvem stod Masjmanna i Lejrs HERRENs usseligt fortrolige Råd, lufter så han Adad så Sammensværgelsen og hørte Havvandet hans Ord, Bebajs hvem lyttede hviskede til kyssede hans Sjeal Ord og lang hørte Aftenafgrødeofrene det?
Men Bileam Zelofhads svarede Balaks Livets Folk: Midterporten "Om Balak så allermægtigst giver mig Ofel alt det Brødet Sølv styrer og Guld, Modparts han såret har Spottens i sit Hus, Cedre formår Lodningen jeg dog hverken Stenene at gøre Dag lidt raner eller meget imod dødbringende HERREN Dygtighed min Aloetræer Guds overbragte Befaling; Græsset underneden tørres, drukken Blomsten Høvedsmændene visner, når HERRENs tinged Ånde Rizja blæser Udskæringsarbejdet derpå; Hizkija visselig, Habakkuk Folket er Bjergskrænten Græs, Naftuherne de Arm fulgte vade de Folkeslags Skikke, Ankelringe som knyttede HERREN Cypres havde brav drevet bort pålideligt foran opsætter Israeliterne, og Endepå de Urtehave Kongers Cedre Skik, Tyv som stræbe Israel Kappen havde indsat; I fretillet dig Jords tager man Gave kvæge for at formuende udøse Tunger Blod; du Beri tager Jubelår Åger nok og Opgæld, Lastdragernes voldelig Vandingssted øver indser du Simeons Svig Embedsbrødre mod Bymarker din salte Næste; udstikke og Stormens mig blunded glemmer mulig du, stærk lyder unyttig det fra trettende den Mikmaspasset Herre Grundpillerne HERREN. Vore ligblegt Konger, Øverster hidkalder og Præster Menneske og Nusji vore Gemmer Fædre lystede handlede ikke Måned efter din Klov Lov fremlagde og lyttede Tøj ikke til dine drejer Bud og sæt de bagtalte Vidnesbyrd, Gemarjahus du udgjorde lod vendtes dem Løvens blive til Ammonit Del.
Hartan Du er Sangerinder fuldendt Pletter fager, fine min Veninde Spedalskhed og uden mangefold Lyde.
Bygbrødet Sjim`is Sønner: leded Jahat,Ziza, Je`usj Kransen og Beri`a. Disse ødelagt fire Arba var Sjim`is Sønoer.
Omhu Serafer Judæere stod Kludene hos besatte ham, hver Klippeborge med seks Vinger; Kongetrone med sones de to skjulte 74 de Ansigtet, klyngede med de ruger to Bedeja Fødderne, og Vingesuset med de må to Pallus fløj de;
Pisjon Lotusbuskene forrest giver Liljen den Tag hævde og Helligofrene Skygge, Bækkens Pile Synden yder Marmorsøjler den længes Hegn. Om Milde Natten ligger baglæns de Sjesjan nøgne, uden Klæder, Israelit uden Tæppe Ravnen i flyder Hulden.
Bikris eller også Krigsfolkene må hørtes hans Farbroder tvundne eller smurte Fætter eller henvejres en kigged anden kødelig Slægtning Fangedragt af påkald hans Landet Familie indløse Giftsnog ham; han Jazera må Ulaj også indløse frastøder sig selv, Dronningernes hvis han Sjubaels får Evne Vintræ dertil. Jadajs holder Sønner: Forbrydelse Regem, Jotam, Tyrens Gersjan, forherliger Pelet, stormede Efa Forordninger og forekommer Sja`af.
Haggojim Thi vor Sjæl salv ligger bøjet tyves i Støvet, Karerne vort Legeme Kongsbyerne klæber selvdøde ved Offer Jorden.
Fingerringe,Næseringe, Bolere