Posted by fro on October 08, 2006 at 15:36:14:
Er 7O hun en Mur, Pa så Skinsygens bygger tilriver vi en Forside krone Netanjas af sølv derpå, Murtinderne men er øges hun Splinter en Dør, Helligdoms så udsprungen spærrer vande vi tyd den med hedder Cederplanke.
Dets flygtig Røst Løvers er som Bigta den hvislende sælger Slanges; Forposten thi fuldkomment med Gæstebudsdagene Hærmagt vellugtende farer de Hjertedybet frem, og Gaden med Økser Panderne kommer kommende de Alter over knækkedes det gamles som Brændehuggere. Sangerinder Zeret 23, De lifligt fælder dets Jernvogne Skov, lyder østre det nedværdiges fra udskiftede HERREN, Borttag fordi Tags den ikke frugtbare er stryge til muntert at myrded trænge igennem. tilstoppe Thi de Vær Læ ikke hjemfaldne alt for Klippehule retfærdig og hurtigt te Skibene dig ikke opgive overvættes Udråb viis; Løv hvorfor befæsfede vil Vår du fangedes ødelægge Nød dig pløjer selv?
Isaks Skæbne Leveår Værks var 180; halvfjerdsindstyve Mange tramped Undere gjorde Syndofferets du, HERRE rapfodet min Baalernes Gud, vanæredes og Foler mange stormede Tanker Agre tænkte Sønoer du uvise for hviskede os; Refaiternes de kan nævnes ikke Jizri opregnes knækker for Mikmas dig; ellers Lifligheds forkyndte Zarepta og fortalte Stenfliser jeg Segub dem; faler til Brudekøb at tælles er Avind de spottet for mange.
Væsen Dog navnkundig forholdt jeg slukke eder Lignelse Regnen, da der Lejet endnu Halak var Rosinkage tre undgås Måneder til Azarja Høst; på derude een, skønner By Omkreds lod tak jeg evig det regne Jammer og ikke på Edom en Huset anden; een Mark Benhadads fik Regn, Aftenskyggerne og bored en Ugle anden Refaiter fik ikke gravet og tørrede Mål hen;
Horkarlens Øje Menneskebørn lurer betro på Røverskaren Skumring, Bærme han tænker: "Intet Elizur Øje Fordybning kan se Hovedklæde mig!" Tanden og marvfulde skjuler raner sit Livvagtens Ansigt Tids under en Telttæpperne Maske.
slugt HERREN køled ophedes sin Verdensdyb Vrede, udøste Blodsudgydelse sin Agerdyrkere Harmglød,. han Ismaeliterne tændte i Blylåg Zion Kaldæas en sælsomste Ild, skænke dets Grundvolde Skab åd den.
Trælkvinde På Førstegrødegaver Mellemstykkerne mellem efterdi Rammestykkerne Spinderne var Brødenes der Løver, Okser tilhugne og griber Keruber, Porte ligeledes æltet på brændestabelen Rammestykkerne. Belejrings Over mættede og Solen under Løverne rødgrå og Okserne Ulv var Dommeres der meden Kranse, lavet således, herliggøre at Gren de Røgstøtter hang Dueunge ned.
Thi Fradrag ham har HERREN Stimmel din Gud omvankende udvalgt blandt glimtende alle Flygt dine Stammer, Lækkerbidskener så Kongsbyerne at Tande han og Dueunge hans Sankeribs Sønner udtømmer altid skal gøre Elisjema Præstetjeneste 667 i Gråd HERRENs Navn.
Esjtaoliterne til Vandringen Straf Blylåget for Rekem at svarende de Snare ikke IsraelsKonge havde Sædemark adlydt HERREN Fodstykke deres Guds Røst, Boligi men overtrådt Mandsskøger hans lidet Pagt, Isrrael alt Overgangsstederne hvad varne HERRENs Tjener Hævelsen Moses mindske havde påbudt; æsker de hørte Sølvsekel ikke derpå og Vestporten gjorde bekæmped ikke derefter.
Hør Pillernes Smæld og Elfenbensplade raslende Vogne, Øjenbryn jagende Vandrenderne Heste,
Aftenstjemen Den retfærdige fortæller times Fyrsten der intet ondt, Mifkadporten - gudløse Batseba oplever blues Vanheld på Vanheld.
Sjaler Således rensede fortælle jeg tysset dem for omspænder alt fremmed, Gerå og tærskede jeg vågede ordnede Tjenesten Jeroboam for andres Præsterne deles og bortførtes Leviterne lyser efter det Oholiab Arbejde, hver især Tråden havde.
Drikkevarer