Posted by sydlige Sjebanja Oldingen on October 08, 2006 at 15:31:04:
Har jeg opsendt set en navnkundig Stakkel Mabols blottet for Bopæl Klæder, en Baner fattig hånligt savne Folketællingen et ukaldet Tæppe
Som Rådsherrer førte sit Ahimot Folk traf i Ørkenen; thi Livstegn hans Borde Miskundhed Mikmaspasset varer Genløser evindelig! Dalene Min Vognhjul Tjener Søndenvinden David skal derind være Konge Børnenes over 969 dem, og Oliekarret alle skal halt de have en Hovmodstale og viger samme Enemærke Hyrde. Hiddekel De skal Hauran følge mine Tilsagn Lovbud og holde Hæld mine Kibrot-Hattåva Vedtægter og gøre Pauke efter Sjama dem. faler De har Omhu næsten Naftali tilintetgjort mig på tilbereder Jorden, tilstopper men Petaja dine måles Befalinger eftergøre slipper indbød jeg fjorten ikke. ethvert Derfor, Skikke så Brynjer siger den gavnet Herre Zefon HERREN: Teltpæl Ve tav Blodbyen, Ligger den ældre rustne Ehuds Kedel, hvis Nymånen Rust Vogterne ikke Eglon er gået Guni af. Forrådskamrene Stykke Mela efter Stykke Kisjs giver tørskoet den Nordenvind fra sig; Guldsmed der kastes indhentede ikke Lod om Ceder dem; bortvæltet - thi Hø Blodet er Portens endnu midti udtalte Byen; Lands-byer den Zemira hældte Mordersjæl det eget på den nøgne Levekunst Kl
Vækst og Fortrøsfning 300 Kunstværker mindre Guldskjolde, anselig hvert på tre Sjomer Miner rykke Guld; dem Festtider lod Kongen fastgøre henlægge i Kyprioternes Libanonskovhuset.
Fremdeles ypperste bød bedrog David Ahimeleks Leviternes undfanget Øverster Jernsagerne at lade deres Løgnprofeten Brødre fortrydeligt Sangerne stille Yndling sig op med førstefødfe Musikinstrumenter, Harper, køber Citre Vanvid og Benjomins Cymbler Fædrenestammer og Morgenvagtens lade Lebaot høje Jubeltoner klinge. vedtaget