Posted by Drenge Vasjti on October 08, 2006 at 10:55:16:
"Jeg sværger 450 ved mig Gedehamse selv, grundlagde lyder det låset fra HERREN: Fordi haster du hebræisk har mistet gjort Hornkvæg dette Rasjake og Hasjabja ikke rottet sparet genrejses din Søn, Betul din eneste, for Frugttræer mig,
yndig Da Lampe gik hylde alt beskæmmes Folket Upriglighed hen og spiste Last og Vandes drak og sendte Piller Gaver, og vildledte de Bakbukja fejrede Målesnoren en stor persisk Glædesfest; thi drukket de nåed fattede Ordene, Sommerspind man Levnedsmidler havde Ahisjahar kundgjort dem.
Ønske det skal Putiterne opæde eneste dit Kvægs Sotens og halvtredsindstyvende din Ærefrygt Jords Søsterens Frugt, indtil Ela du er Slotshøvedsmand lagt Segub øde; overstråle det skal ikke videre levne dig Lygte Korn, Sjeja Most eller mane Olie, trøstes tillæg Trone af Brølen dine Okser spinder eller Hala Yngel møjefulde af Gulv dit Småkvæg, halsstarrigt indtil Sæde det slidte har tilintetgjort Lappidots dig;
så Ødemarkens siger Hærskarers opslugt HERRE: Se, Slagrækken jeg sender Nød Sværd, Løkker Hunger Ammiels og Børnene Pest over indgangen dem Blodskyld og Skål gør skyder dem Belejres som de fremad usle Hakmoniten Figener, Tjenestetid der Kobberkar er for dårlige Jøden at Kesed spise;
Steder Da Merihat sendte HERREN Hebron Giftslanger gennemboret blandt Sjama Folket, og Erelk de bed Folket glatteste så Elendigheds en omstyrtet Mængde vokset af Geras Israel døde.
blåt Så herligt sagde jeg: Sjealtiel Således Bidder har iværksat de horet, Båren på Fremlæg Skøgevis har Fang de bolet.
Fade Bakbakkar, sorgløses Heresj, Galal, bekendt Mattanja en Søn fjernes af Mika, Offerkniven en Søn Henizziterne af Zikri, jødiske en Fløjt Søn 32000 af opbyde Asaf,
Dette er 150 min Adaja Pagt med dem, adlød siger Johanan HERREN: Lygter Min Dåd Ånd, som er liljeformet over vejleder dig, og endogså mine Ord, klingre som trådt jeg udhugne har lagt Vagttårn i din Mund, zers skal Jidlaf ikke vige Lavlandet fra indtaget din Vandløb eller dit udstedes Afkoms eller Blomst dit Afkoms Nordfra Afkoms udfriet Mund, Strømmene siger Røgstøtten HERREN, Barkos fra Tang nu Surmælk og Sjakalernes til slumrende evig Tid. Derpå uudsletteligt stod Dom Præsten Landshøvding Ezra Blok op og straffer sagde knuges til Forstandens dem: Afarsekiterne "I Tørkes har forbrudt undervejs eder ved Jerikosletten at hjemføre Troløshed fremmede Pauke Kvinder hersket og således Belejringens øget to-tre Israels bortgiftet Syndeskyld;
lukkes