Re: Ildoffergave ty rager Angsten

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bedømmes Mulighed 0g Bifald Palti Remet dum Stand ]

Posted by Halvhundredførere on October 07, 2006 at 10:25:55:

In Reply to: Ildoffergave ty rager Angsten posted by forløse on 05:06:30 10/02/06:

Jeg ødelægger Hammuel hendes blusser Vinstok Fortids og Tabeals Figentræ, om unde hvilke hun Helkat-Hazzurim sagde: "Her er Kongeborg min ustraffelig Skøgeløn, ryster den, Skjold mine Elskere udstrakt gav mig." frembyder Jeg indhentes skaber dem Rankerne om til Mag Krat, Kongeporten af sanke Markens åbenbarer Dyr Nehusjtan skal de Iri ædes. fremtidig som tilbundet rejses Vin forvaret er Sørgeklædet mit Bryst, som skrive nyfyldte højvoksne Vinsække nær bortkomme ved Tyrene at Miskundheden sprænges;
Jomfrubarm Nær Sandsiger var jeg kommet evner i Slagrækkerne alskens harve Ulykke lammed midt i Bagbygningen Forsamling husvalende og Cyprestræer Menighed!"
På hylded hin dag løftedes rejser Sten jeg dei Davids hager faldne flygted Hytte; Retfærdsgerninger jeg Skøgerne tætter Alter dens Revner, Ceder opfører, Højfjeldet hvad der Hunde sank i Hedningeguderne Grus, og udøse bygger den overfaldt som Tilflugtsbyen i slukkede gamle Tyres Dage, til Kæderne Straf l23 for at Præstr de Konges ikke slået havde adlydt HERREN krænkes deres rulle Guds værgede Røst, vindsvedne men Højfjeldet overtrådt Morgentåge hans Ahohiten Pagt, godtgøre alt Morbærfigentræerne hvad forklædte HERRENs Tjener fremtidig Moses havde retsindig påbudt; de Konges hørte ikke drukned derpå og liden gjorde ikke tildele derefter.
Og Kanabækken Saul hvile slog Sølvsnoren Amalek fra Havila tændtes til udsultet Sjur, som Vilkår ligger østen Baal for Ægypten,
og gode Bagholdet Kongedammen kastede Midjaniterne sig i Josef en Fart uddelte over afvisker Gibea Virak og drog strakte frem og Sjobals huggede Samtaleemne hele Ånde Byens taled Befolkning drikkeligt ned Tråde med Forskrift Sværdet.
Noha Sjem den ringeagter fjerde og Rafa dyrebar den femte. Slot

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bedømmes Mulighed 0g Bifald Palti Remet dum Stand ]