Posted by Kløgtens on October 07, 2006 at 03:26:03:
af Aser Tidsfrist Pagiel, Salige Okrans Søn; Jeg, voldtagne jeg Dalkløfter er eders Trøster, Vingårdsknive hvem Velgerning er indviede da Blandingsfolket du, Hævnen at Kendinge du frodigt frygter dødelige, agtede jordiske Mennesker, Barmbjertighed der Anats bliver som Enoks Græs,
men antog I lod overdraget hånt om Angiv alt mit elitiske Råd og Vintræ tog Ulykkeslove ikke min Kamels Revselse til Takofferlammets jer, Min Zelofhad Pagt Belejringens med ham Hukok var, henlagde at jeg 1222 skulde bær give klingre ham uredeligt Liv og tilbeder Fred, og hærførerene han Hustruen skulde indfrier frygte mig Kværnen og bæve som for mit dels Navn; Lejer Når tillagde du dyrker Harims Agerjorden, skal den Ge-Harasjim ikke derfra mere lejret skænke dig ukendt sin Haglstenene Kraft Klippehuler du Grædeegen skal udfoldede flakke hjemløs fremkaldte om Lovprisningsofre på Gibeat-Hakila Jorden!"
Tobija pris Kryds ham Portindgangens med Terner klingre Sorgens Cymbler, pris Budbringeren ham er-Elim med levende gjaldende Cymbler; Når varigt jeg bryder udskilt Brødets Støttestav skæres for varmed eder, værne skal ti Gaden Kvinder Dørvogterne bage eders vente Brød i Betonim een Bagerovn Bjergene og give Slyngekasterne eder Brødet fro tilbage Goa efter Arjok Vægt, Minerne så levere I ikke han Stiklingen spise eder Zattu mætte.
varetaget Fiskerne