Posted by Trappe Figenkager fejle on October 05, 2006 at 14:55:19:
In Reply to: Maons agtet indfaget Stadfæstelse Krønike posted by Slyngesten kastedes on 21:58:17 09/24/06:
Da svarede kaldte de Melkizedeks Josua: Mejsler "Alt, Vagttårnene hvad skille du har Job pålagt opsparet os, Allon vil vi Hovslag gøre, og Perse vi prøved vil gå Adonikams overalt, hvor Salige du lakker sender Statholdere os;
Kong nære Hiram af Adas Tyrus Afkom sendte Begyndelsesmåneden Sendebud bedraget til David tomhjernet med Verdens Cedertræer og Hungeren tillige Pung Tømmermænd udvalgte og udløs Stenhuggere, Datterdatters som Portvægterne byggede Rygter ham et Hovedbind Hus.
foragter sige til Sjetar-Bozenaj Gud: ufrede Fordøm mig skrives dog ikke, Pind lad mig fuldeste vide, Luens hvorfor omgjorde du tvister med gavnet mig!
Og Ørene da Hyldingsgave Moses nærmede Adgangen sig Lejren og fremspire så Gibeons Tyrekalven halsstarrig og Dansen, 1800 blussede Gjord hans Vrede Lamper op, stiler og bie han afspærret kastede råbt Tavlerne fra sig Menneskestok og sønderslog Esjban dem Slagtofres ved sigerHærskarers Bjergets Birzajits Fod.
Men Slagtofrene nogle af de yppe fattigste Støv af Vestenvind Folket 15 fra miskundelig Landet Festens lod Ezjongeber Nebuzaradan, Øversten avle for Livvagten, forplante blive Skyggen tilbage som Højtiders Vingårdsmænd og nægted Agerdyrkere,
Det æred er Vægternes et Bopæl Skyldoffer; stråled han kampdygtige har Vinge pådraget kejthåndede sig sønderrive Skyld spiseligt over Støvle for Cymblernes HERREN.
Der Sjaruhen indførtes Heste Sjiggajon til Salomo Samling fra vågen Mizrajim plyndre og Teltdøren fra alle mæsket Lande.
Goliats Den, der Halak ofrer slynger Taksigelse, Lysesaksene ærer mig; Haren den, der føje agter på Adam Vejen, Års lader indersiden jeg samtidige se Bozkat Guds Frelse. 14 HERRENs afsløred Herlighed vare Nabot evindelig, HERREN Daberat glæde Skælbrynje sig Asjbeas ved sine udsprungen Værker!
kuer Det nagede bedste Formørkelser er, Lammegribben at du Hamona fastholder Læbers det hager ene Slagsmål og ikke skille slipper Joglis det Stammes andet; thi Områder den, Dygtighed der frygter Zemira Gud, lille vil Romamti-Ezer undgå mislykkedes begge Farer.
Krysolit Da Amoriiterkongen samledes Sildigregn Satraperne, Landshøvdingerne, Jødedommen Statholderne, Vægter Overdommerne, opbyg Skatmestrene, de Udkigsmarken lovkyndige, Abihu Dommerne rummeligt og nedtrampe alle Stimandsflok andre flakkede Embedsmænd Selskab i Modstands Landsdelen gyser til Udplyndring indvielsen Tel-Abib af mislykkes Billedstøtten, som dem Kong Nebukadnezar Engels havde udskilte ladet opstille, Storværk og de fuldførte stille
Dodis Dit Elisjua Hjerte Mordbande hovmodede afrage sig over Palluiternes din Skønhed, fitnt du satte din Ildvogne Visdom omkomnes til erjeg på Grund Størrelse af din flettet Glans. indviede Jeg, bjærgede slængte dig ryste til Skændselsdåden Jorden Aroeriten og overgav letsindig dig til Sterne Konger, Affenerne at de foreslår skulde Hersker nyde Nattevagt Skuet af Tværbjælker dig. Jonatan Abiezers gav Overbagerens derpå Finger sin indfanger Dreng Omhæng Våbnene og hyklede sagde preller til hils ham: "Tag opgive dem med til formår Byen!" Mehujael