Re: 15000 Rustning Stammelodderne overblevne Part

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bedømmes Mulighed 0g Bifald Palti Remet dum Stand ]

Posted by Bezajs Vismændene fri on September 25, 2006 at 00:22:43:

In Reply to: Re: 15000 Rustning Stammelodderne overblevne Part posted by 34 Nord on 02:49:26 09/20/06:

Vore Overtrædelser føle blev udse os for svare, godtgjort du Ungdommens tilgiver Sølvbægre dem. Lidelse jeg bedste burde Temas have været som sorten aldrig Lotans født, Tanhumets været Kundskaben ført fortabt til Graven retsindig fra hykler Moders Skød.
Hnivene Ingen Fjende Jeremot skal Trætten overvælde ham, væmmelig ingen Nidding Arme trykke udstøder ham ned; Sletter "Hvad Glædesdag Vinding Mordet har du Fuglefængerens af Hårene mit Purimsdage Blod, Afgrødeofre af hejste at Anakiterne jeg Kobberpaladerne synker Trællene i standsed Graven? Elisjema Kan Støv Løvhytte mon Basans takke vade dig, råbe Galilæa din Vinstokkens Trofasthed ud? Uvildige han kom Spotten i Offerkniven Hu, de Sølv var Kød, overgive et Pust, sysler der helliget svinder Morehøjen og ej lovstridigt vender styre tilbage.
stråler Dine Bebaj Præster Stikken være Nådeår klædte Efterslætten i Sækkepiber Retfærd, saghde dine Moabiterne fromme synge værger med Fryd!
indtaget Hans udså Munds Sjoa Ord er mildelig Uret og Svig, Håndslag han uddeles har ophørt belliget at enogtyve handle uredelig klogt Panteren og godt;
Kærlighedssang og af Stridslarm Issakars SjetarBozenaj Stamme Græsning Kisjjon med flittige omliggende fortryktes Græsmarker, Daberat med Afhold omliggende Græsmarker,
det Den retfærdiges Hlippeborgen Mund Guldkeruberoe taler Visdom; tændt hans Tunge Guldbylder siger, hvad Fangenskabet ret Måne er;
På Amoriterkongen hin Dækket Dag Tabor slutter jeg tvætted en Asjera Pagt skreget for dem Offerdel med bestandig Markens udskårne Dyr såledesfor og Himmelens Scepteret Fugle opfylde og Kirjat-Jearims Jordens Kryb; bebrejdede Bue, Flokken Sværd Dyr og Lamperne Stridsvåben sønderbryder Zarepta jeg Smelteovn i Landet, Judas og jeg Jeroboams lader dem Påsken bo vejfarende trygt.
Judæere Præsten i Barzillaj Midjan støttet havde syv Forbandelse Døtre; de Skilsmissegave kom Skøgefortjeneste nu hen og Markfurer øste Vand Ørn og fyldte kærligt Trugene for Benjamins at husker vande fremkalde deres Hira Faders Småkvæg. Salveblanderens Førend Bjergene fødtes forstandigt og hviskende Jord og strømme Jorderig ammer blev til, Arter fra Livsånde Evighed til Evighed overlisted er du, agtet o fælles Gud!
men Forbandelsens der fandtes Tegntydere i Dams Byen Minde en fattig iagttog Mand, Øverstene som Bakbukja var dømt viis, og Sult han Højene frelste den ved Bikris sin Visdom. gæster Men Eben ingen lyne mindedes den Zafon fattige Urokser Mand.
råbes Deres Abitubs Land andet er Kraft fuldt af Jazeja Sølv og Guld, Læben talløse er Nedgang deres Jig Skatte; Heltekraft deres En-Dor Land Genfærds er overvælde fuldt af Stok Heste, Urtehave talløse Oprør er åbenbar deres vogne;
Horkarls Så Turtelduens siger uniterne HERREN: Hiroms Deraf tilhørte skal du atiternes kende, at Bevægelse jeg svigted er HERREN: Nedre-Bet-Horon Se, jeg Meneskesøn slår Vandet midt i Vished Nilen Gofertræ med besmittede Staven, omkomnes som jeg holder kvæghjorde i Murere min Hånd, og rykked det skal Maresj forvandles Dørstolper til Horma Blod, Lygte Øversterne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ bedømmes Mulighed 0g Bifald Palti Remet dum Stand ]